НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ НОВИНИ ДО 00:25


СВЪРЗАНИ НОВИНИ

Филип Йорданов, ЧЕЗ: За 2017 г. са съставени около 7 хил. протокола за кражба на ток от над 35 млн. кВт/ч., очакваме тази година нарушенията да бъдат още повече

Филип Йорданов, ЧЕЗ: За 2017 г. са съставени около 7 хил. протокола за кражба на ток от над 35 млн. кВт/ч., очакваме тази година нарушенията да бъдат още повече

13 Февруари 2018 | 15:10 | Агенция "Фокус"
София. За 2017 г. са съставени около 7 хил. протокола за кражба на ток от над 35 млн. кВт/ч., очакваме тази година нарушенията да бъдат още повече. Това каза Филип Йорданов, ръководител на отдел „Нетехнически загуби“ в „ЧЕЗ Разпределение България“, в интервю за Агенция „Фокус“.
„По отношение на кражбите дружеството работи най-вече по сигнали, подадени от наши клиенти и от служители на компанията. Но също така имаме добро развитие на летищни звена, които следят технологичния разход във всяка една точка на обслужваната територия. И аварийните групи приоритетно се насочват към тези точки. През изминалите години успяхме да възстановим т.нар. балансово-измервателни групи и започнахме да следим загубите точно чрез тази технология. От една страна, претегляме енергията, която влиза и се консумира от трафопоста, и от друга – претегляме енергията, която се разпределя до крайния клиент. По този начин определяме технологичния разход и ако е над определени нива, насочваме групите в тези зони. Следим също и консумацията на клиентите и събираме допълнително данни за типа на обекта, като приоритетни за проверка към настоящия момент са ни стопанските клиенти“, обясни Йорданов.
По думите му дружеството полага големи усилия за предотвратяване на кражбите на ток - и по отношение на проверки, и по отношение на инвестиции, които се вкарват в електроразпределителната мрежа. „При всички положения имаме напредък, но смятаме, че би могло допълнително да се поработи върху нормативната рамка, така че санкцията, която налагаме, да бъде действително възпиращ елемент. Защото в настоящия момент по-голямата част от клиентите не я чувстват такава и затова имаме повторение на част от нарушенията, а понякога хващаме дори за трети или четвърти път дадени наши потребители и това ни затруднява изключително много, защото така разпиляваме голям човешки и материален ресурс“, каза още той.

Пълния текст на интервюто четете по-късно в „Мнение”



Отвори в нов прозорец
прочети затвори

СНИМКА НА ДЕНЯ
Втора среща между лидерите на Северна и на Южна Корея Ким Чен-ун и Мун Джей-ин 27 май 2018 година
Втора среща между лидерите на Северна и на Южна Корея Ким Чен-ун и Мун Джей-ин 2...

ВИДЕО
Аварийно-спасителното звено на Столична община се притече на помощ на бедстваща катерица
Аварийно-спасителното звено на Столична община се притече на помощ на бедстваща ...
Официалната страница Информационна Агенция Фокус във Facebook
Начало | Услуги | Архив | Партньори | Тарифи | Радио реклама | За нас | Общи условия | Кариери | Контакти |
© 2018 Информационна агенция ФОКУС Съдържанието на Информационна агенция ФОКУС и технологиите, използвани в интернет страницата, са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Всички текстови, аудио, видео, фотографски и графични изображения, публикувани в базата данни, са собственост на Информационна агенция ФОКУС, освен ако изрично е посочено друго. ПОЛЗВАТЕЛИТЕ и АБОНАТИТЕ се задължават да използват материали от информационната база данни съгласно Общите условия на Информационна агенция ФОКУС и действащото в Република България законодателство.