НАЙ-ЧЕТЕНИТЕ НОВИНИ ДО 14:02


СВЪРЗАНИ МНЕНИЯ

Владимир Владимиров, БДЖ: Създаването на ново дружество „БДЖ Сървисиз” ще подобри качеството на извършваните ремонти

Владимир Владимиров, БДЖ: Създаването на ново дружество „БДЖ Сървисиз” ще подобри качеството на извършваните ремонти

12 Септември 2016 | 17:00 | Агенция "Фокус"
Изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров, в интервю за Агенция „Фокус” във връзка със създаването на ново дружество в Българските държавни железници.

Фокус: Вярно ли е, че се очаква да се появи ново дружество в БДЖ и кога?
Отвори в нов прозорец
прочети затвори

Владимир Владимиров, БДЖ: Финансовото състояние на БДЖ чувствително е подобрено от началото на реформите

Владимир Владимиров, БДЖ: Финансовото състояние на БДЖ чувствително е подобрено от началото на реформите

29 Май 2016 | 17:00 | Канал 3, "Беновска пита"
Владимир Владимиров – изпълнителен директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД, в интервю за предаването „Беновска пита“ по Канал 3

Водещ: Първият, който ще отговаря днес е господин Владимир Владимиров, изпълнителен директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД. Заповядайте, настанете се удобно, защото проблемите на вашия сектор засягат много хора, засягат много практики и много традиции, ако трябва да се изразя. Знаете, че не железопътния транспорт в цял свят, и особено в Европа, доскоро и в България, се гледаше като най-социалния транспорт, най-евтиния, най-удобния. Какво се случва с финансовото състояние на ръководената от вас институция, защото около това се плетат непрекъснато много интриги? Може ли да кажете в цифри и факти от началото на реформите, 2010 година, как се отразяват тези реформи на задлъжнялостта на дружеството?
Владимир Владимиров: Финансовото състояние на БДЖ чувствително е подобрено от началото на реформите, като разбира се най-голямата тежест още в самото начало на тези реформи бе огромната задлъжнялост.
Водещ: Извинявайте, че ви прекъсвам, имаме таблички няколко, които искаме да покажем, с тази ли да започнем?
Владимир Владимиров: С тази графика да започнем, тя много добре илюстрира какво се е случило. Виждате 850 милиона задължения през края на 2009, началото на 2010 година, виждате задълженията само към банки през това време са 570 милиона и виждате как и червената, и синята графика… Синята графика показва как са нараствали общите задължения на железницата от 2002 година нагоре, виждате едно постоянно нарастване нагоре, тук има едно особено рязко нарастване през 2007-2008 година, виждате как нарастват паралелно всеобщите задължения и задълженията към банки. Това е лавинообразно нарастване и 2009 година е най-големият пик на задлъжнялостта – 850 милиона и към 570 милиона от тях са задълженията към банки. Това е началото на реформите. Започна един комплексен подход, започна още тогава план за финансово стабилизиране на железниците и спасяване на БДЖ, защото тогава ситуацията беше много близка до фалит.
Отвори в нов прозорец
прочети затвори

СНИМКА НА ДЕНЯ
Хорст Зеехофер се оттегля от председателския пост в ХСС. 12 ноември 2018 г.
Хорст Зеехофер се оттегля от председателския пост в ХСС. 12 ноември 2018 г.

ВИДЕО
Тегленето на победителя в играта
Тегленето на победителя в играта "Европейски тест за отличници-шест" 30.07.2018г...
Официалната страница Информационна Агенция Фокус във Facebook
Начало | Услуги | Архив | Партньори | Тарифи | Радио реклама | За нас | Общи условия | Кариери | Контакти |
© 2018 Информационна агенция ФОКУС Съдържанието на Информационна агенция ФОКУС и технологиите, използвани в интернет страницата, са под закрилата на Закона за авторското право и сродните му права. Всички текстови, аудио, видео, фотографски и графични изображения, публикувани в базата данни, са собственост на Информационна агенция ФОКУС, освен ако изрично е посочено друго. ПОЛЗВАТЕЛИТЕ и АБОНАТИТЕ се задължават да използват материали от информационната база данни съгласно Общите условия на Информационна агенция ФОКУС и действащото в Република България законодателство.